Minggu 15 06 - 10 APRIL 2015
...................................................................................................
Tarikh
|
06 APRIL 2015 / ISNIN
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
5S1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, borang skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
Semua
pelajar tahu cara untuk mengira skor ujian
|
|
|
Tarikh
|
06 APRIL 2015 / ISNIN
|
Masa
|
0945
– 1055 AM
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
PEMBETULAN
UJIAN 1 – KERTAS 2 ( Bhgn B )
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Berbincang / sumbangsaran jawapan yang tepat bagi soalan-soalan yang
diuji dalam peperiksaan dengan baik.
ii.
Membina rangka jawapan / esei berdasarkan isi penting yang dibincangkan
|
ABM
|
Kertas
soalan bercetak, Buku teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
Tiada
pdp : Mesyuarat Rumah Sukan
|
Tarikh
|
07 APRIL 2015 / SELASA
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
4S1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, borang skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
Semua
pelajar tahu cara untuk mengira skor ujian
|
|
|
Tarikh
|
07 APRIL 2015 / SELASA
|
Masa
|
0940
- 1040 AM
|
Tingkatan
|
5K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
PEMBETULAN
UJIAN 1 – KERTAS 2 ( Bhgn B )
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Berbincang / sumbangsaran jawapan yang tepat bagi soalan-soalan yang
diuji dalam peperiksaan dengan baik.
ii.
Membina rangka jawapan / esei berdasarkan isi penting yang dibincangkan
|
ABM
|
Kertas
soalan bercetak, Buku teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
Perbincangan
lancar / terkawal
|
Tarikh
|
08 APRIL 2015 / RABU
|
Masa
|
0705
– 0815 AM
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, borang skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
Semua
pelajar tahu cara untuk mengira skor ujian
|
Tarikh
|
08 APRIL 2015 / RABU
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
4K6
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, borang skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
Semua
pelajar tahu cara untuk mengira skor ujian
|
Tarikh
|
09 APRIL 2015 / KHAMIS
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
5K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
PERSEDIAAN
FIZIKAL
- Perancangan
Program Latihan
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Mendefinisi periodisasi dan pembolehubah periodisasi
ii.
Menyatakan fasa-fasa latihan / ciri-ciri fasa latihan
|
ABM
|
Buku
teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
Pelajar
dapat membezakan fasa-fasa latihan
|
Tarikh
|
09 APRIL 2015 / KHAMIS
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, borang skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
Semua
pelajar tahu cara untuk mengira skor ujian
|
Tarikh
|
03 APRIL 2015 / JUMAAT
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
5K9
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
SEGAK
– UJIAN KECERGASAN
|
Objektif
|
Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan aktiviti naik turun bangku, tekan tubi,
rengkuk tubi separa dan jangkauan melunjur mengikut fasa perlakuan dan
prosedur yang betul dengan baik
ii. Kognitif
- menilai tahap kecergasan berdasarkan skor yang telah
dicapai
- mengira skor pencapaian berdasar norma yang
diberikan
iii. Afektif
- bangga dengan diri sendiri
|
ABM
|
Jam
randik, metronom, wisel, buku skor ujian SEGAK
|
Refleksi
|
CERAMAH MOTIVASI
- TEKNIK MENJAWAB SOALAN
MATEMATIK SPM
|
Tarikh
|
10 APRIL 2015 / JUMAAT
|
Masa
|
1020
– 1130 AM
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
PEMBETULAN
UJIAN 1 – KERTAS 2 ( Bhgn B )
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
iii.
Berbincang / sumbangsaran jawapan yang tepat bagi soalan-soalan yang
diuji dalam peperiksaan dengan baik.
iv.
Membina rangka jawapan / esei berdasarkan isi penting yang dibincangkan
|
ABM
|
Kertas
soalan bercetak, Buku teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
|
Catatan : Jadual baru (EFEKTIF 6/4/2015)
No comments:
Post a Comment