Minggu 6 03 – 07 FEBRUARI 2014
...................................................................................................
Tarikh
|
03 FEBRUARI 2014 / ISNIN
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
5K1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
CUTI
UMUM – CUTI TAHUN BARU CINA 2014
|
Objektif
|
-
|
ABM
|
-
|
Refleksi
|
-
|
Tarikh
|
04 FEBRUARI 2014 / SELASA
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
4K5
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
CUTI
UMUM – CUTI TAHUN BARU CINA 2014
|
Objektif
|
-
|
ABM
|
-
|
Refleksi
|
-
|
Tarikh
|
04 FEBRUARI 2014 / SELASA
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
5K6
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
CUTI
UMUM – CUTI TAHUN BARU CINA 2014
|
Objektif
|
-
|
ABM
|
-
|
Refleksi
|
-
|
Tarikh
|
04 FEBRUARI 2014 / SELASA
|
Masa
|
1055
– 1205 PM
|
Tingkatan
|
4K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
CUTI
UMUM – CUTI TAHUN BARU CINA
|
Objektif
|
-
|
ABM
|
-
|
Refleksi
|
-
|
Tarikh
|
05 FEBRUARI 2014 / RABU
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
5K7
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
BOLA
KERANJANG – hantaran
|
Objektif
|
Pelajar
dapat :
i.
Psikomotor
- melakukan aktiviti menghantar bola ( paras dada, atas
kepala, lantun, sisi ) mengikut prosedur yang betul dengan baik
ii.
Kognitif
- mengaplikasikan kemahiran menghantar bola dalam
permainan bola keranjang dengan baik
iii. Afektif
- yakin pada diri sendiri
|
ABM
|
Bola
keranjang, wisel, skitel
|
Refleksi
|
Pelajar
seronok melakukan aktiviti ansur maju
|
Tarikh
|
05 FEBRUARI 2014 / RABU
|
Masa
|
0945
– 1055 AM
|
Tingkatan
|
5K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
ANATOMI
DAN FISIOLOGI
- Sistem
kardiovaskular ( pengukuran tekanan
darah )
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Mengukur tekanan darah dalam pelbagai posisi dan situasi
ii.
Mendefinisi hipertropi dan atropi jantung serta kesan nya terhadap
keupayaan kerja fizikal
|
ABM
|
Buku
teks, buku rujukan, sfigmomanometer merkuri / digital, stetoskop
|
Refleksi
|
Pelajar
seronok mengambil tekanan darah
|
Tarikh
|
06 FEBRUARI 2014 / KHAMIS
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
5S1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
BOLA
KERANJANG – hantaran
|
Objektif
|
Pelajar
dapat :
i.
Psikomotor
- melakukan aktiviti menghantar bola ( paras dada, atas
kepala, lantun, sisi ) mengikut prosedur yang betul dengan baik
ii.
Kognitif
- mengaplikasikan kemahiran menghantar bola dalam
permainan bola keranjang dengan baik
iii. Afektif
- yakin pada diri sendiri
|
ABM
|
Bola
keranjang, wisel, skitel
|
Refleksi
|
Pelajar
seronok melakukan aktiviti ansur maju
|
Tarikh
|
06 FEBRUARI 2014 / KHAMIS
|
Masa
|
0815
– 0925 AM
|
Tingkatan
|
4S1
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
MEREJAM
LEMBING
|
Objektif
|
Pelajar
dapat :
i.
Psikomotor
- melakukan larian landas 7 langkah secara statik dan
dinamik dengan baik
ii.
Kognitif
- membezakan lari landas lurus dan silang kaki sebelum
melakukan rejaman
iii. Afektif
- yakin pada diri sendiri
|
ABM
|
Lembing,
skitel, wisel
|
Refleksi
|
Pelajar
seronok melakukan ansur maju lari landas
|
Tarikh
|
07 FEBRUARI 2014 / JUMAAT
|
Masa
|
0705
- 0815 AM
|
Tingkatan
|
4K6
|
Mata pelajaran
|
PJPK
|
Tajuk
|
MEREJAM
LEMBING
|
Objektif
|
Pelajar
dapat :
i.
Psikomotor
- melakukan larian landas 7 langkah secara statik dan
dinamik dengan baik
ii.
Kognitif
- membezakan lari landas lurus dan silang kaki sebelum
melakukan rejaman
iii. Afektif
- yakin pada diri sendiri
|
ABM
|
Lembing,
skitel, wisel
|
Refleksi
|
Ditunda
– perhimpunan sekolah
|
Tarikh
|
07 FEBRUARI 2014 / JUMAAT
|
Masa
|
0940
– 1040 AM
|
Tingkatan
|
5K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
ANATOMI DAN
FISIOLOGI
-
Sistem Respiratori
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Mendefinisi respirasi luaran dan dalaman
ii.
Menerangkan cara / proses
pertukaran gas respirasi di paru-paru / darah
|
ABM
|
Buku
teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
|
Tarikh
|
07 FEBRUARI 2014 / JUMAAT
|
Masa
|
1040
– 1140 AM
|
Tingkatan
|
4K2
|
Mata pelajaran
|
SAINS
SUKAN
|
Tajuk
|
PENGURUSAN
SUKAN
- Sistem
pertandingan
|
Objektif
|
Pelajar
dapat:
i.
Mendefinisi sistem pertandingan
ii.
Menjelaskan pertandingan berbentuk kejohanan iaitu kaedah temasya dan
pertandingan berlapis berserta contoh
yang sesuai
|
ABM
|
Buku
teks, buku rujukan
|
Refleksi
|
|
No comments:
Post a Comment