Thursday, May 2, 2013

RPH – M18, MEI 2013

Minggu 18                      29APRIL – 3 MEI 2013

...................................................................................................


 

Tarikh    

29 APRIL 2013 / ISNIN

Masa

0705-0815 AM

Tingkatan

5S1

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

FUTSAL

Objektif

Pelajar dapat :

i. Psikomotor

- melakukan tendangan / sepakan mengikut fasa perlakuan yang betul dengan baik

ii. Kognitif

- mengaplikasi kemahiran sedia ada dalam permainan futsal

iii. Afektif

- bangga dengan diri sendiri

ABM

Bola futsal

Refleksi

Pelajar seronok bermain futsal


 


 

Tarikh    

29 APRIL 2013 / ISNIN

Masa

0815-0925 AM

Tingkatan

4S1

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

Bola Baling

Objektif

Pelajar dapat :

i. Psikomotor

- melakukan balingan / hantaran mengikut fasa perlakuan yang betul dengan baik

ii. Kognitif

- mengaplikasi kemahiran sedia ada dalam permainan bola baling

iii. Afektif

- bangga dengan diri sendiri

ABM

Bola baling

Refleksi

Pelajar seronok bermain bola baling


 


 

Tarikh    

30 APRIL 2013 / SELASA

Masa

0705-0815 AM

Tingkatan

5K5

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

FUTSAL

Objektif

Pelajar dapat :

i. Psikomotor

- melakukan tendangan / sepakan mengikut fasa perlakuan yang betul dengan baik

ii. Kognitif

- mengaplikasi kemahiran sedia ada dalam permainan futsal

iii. Afektif

- bangga dengan diri sendiri

ABM

Bola futsal

Refleksi

Pelajar seronok bermain futsal


 


 

Tarikh    

30 APRIL 2013 / SELASA

Masa

0815-0925 AM

Tingkatan

4K4

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

Bola Baling

Objektif

Pelajar dapat :

i. Psikomotor

- melakukan balingan / hantaran mengikut fasa perlakuan yang betul dengan baik

ii. Kognitif

- mengaplikasi kemahiran sedia ada dalam permainan bola baling

iii. Afektif

- bangga dengan diri sendiri

ABM

Bola baling

Refleksi

Pelajar seronok bermain bola baling


 


 

Tarikh    

30 APRIL 2013 / SELASA

Masa

1055 – 1205 AM

Tingkatan

4K2

Mata pelajaran

SAINS SUKAN

Tajuk

ANATOMI DAN FISIOLOGI

- Sistem Saraf

Objektif

Pelajar dapat:

  1. Mengklasifikasi sistem saraf
  2. Mendeskripsikan organisasi sistem saraf
  3. Menyenaraikan fungsi sisten saraf

ABM

Buku teks, buku rujukan, model rangka manusia

Refleksi

Pelajar dapat mengklasifikasi sistem saraf


 


 

Tarikh    

01 MEI 2013 / RABU

Masa

0705 - 0815 AM

Tingkatan

4K1

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

CATATAN : CUTI UMUM – HARI PEKERJA

Objektif

 

ABM

 

Refleksi

 


 


 

Tarikh    

01 MEI 2013 / RABU

Masa

1055-1205 AM

Tingkatan

5K5

Mata pelajaran

SAINS SUKAN

Tajuk

CATATAN : CUTI UMUM – HARI PEKERJA

Objektif

 

ABM

 

Refleksi

 
 


 

Tarikh    

02 MEI 2013 / KHAMIS

Masa

0705-0815 AM

Tingkatan

5K6

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

CATATAN : TAKLIMAT SPR PRU-13

Objektif

 

ABM

 

Refleksi

 


 


 

Tarikh    

03 MEI 2013 / JUMAAT

Masa

0705 - 0815 AM

Tingkatan

4K6

Mata pelajaran

PJPK

Tajuk

Bola Baling

Objektif

Pelajar dapat :

i. Psikomotor

- melakukan balingan / hantaran mengikut fasa perlakuan yang betul dengan baik

ii. Kognitif

- mengaplikasi kemahiran sedia ada dalam permainan bola baling

iii. Afektif

- bangga dengan diri sendiri

ABM

Bola baling

Refleksi

Pelajar seronok bermain bola baling


 


 

Tarikh    

03 MEI 2013 / JUMAAT

Masa

0940 – 1040 AM

Tingkatan

4K2

Mata pelajaran

SAINS SUKAN

Tajuk

ANATOMI DAN FISIOLOGI

- Sistem SARAF

Objektif

Pelajar dapat:

  1. Mengenal pasti fungsi struktur pada sel neuron
  2. Mendefinisi sinap dan persimpangan neuro otot
  3. Menerangkan proses tranmisi impuls

ABM

Buku teks, buku rujukan

Refleksi

Baik


 


 

Tarikh    

03 MEI 2013 / JUMAAT

Masa

1040-1140 AM

Tingkatan

5K5

Mata pelajaran

SAINS SUKAN

Tajuk

PERSEDIAAN FIZIKAL

- Penilaian kecergasan ( samabungan P & P 26/4/13)

Objektif

Pelajar dapat;

  1. Mengenalpasti ujian yang sesuai bagi komponen kecergasan fizikal tertentu
  2. perbentangan jenis-jenis ujian kecergasan bagi setiap komponen kecergasan fizikal

ABM

Buku teks, buku kerja

Refleksi

Sesi perbentangan hidup


 


 


 


 

No comments:

Post a Comment